Profile image

South park

9,187 TobiasBoon  3.5 years ago
303 downloads
No Tags

I'm goin' down to South Park, gonna have myself a time. Friendly faces everywhere, humble folks without temptation

Spotlights

General Characteristics

  • Created On Windows
  • Wingspan 82.8ft (25.3m)
  • Length 57.8ft (17.6m)
  • Height 75.6ft (23.0m)
  • Empty Weight 12,096lbs (5,486kg)
  • Loaded Weight 12,096lbs (5,486kg)

Performance

  • Wing Loading -439,839.3lbs/ft2 (-2,147,483.6kg/m2)
  • Wing Area 0.0ft2 (0.0m2)
  • Drag Points 81372

Parts

  • Number of Parts 221
  • Control Surfaces 0
  • Log in to leave a comment
  • Profile image
    471 Aerobako

    Yes. You have saved the town of South Park and I will defend with the ( Sorry bout the words! ) Anal probe pistol of DOOM!

    3.2 years ago
  • Profile image
    9,187 TobiasBoon

    I wished I wait a couple of weeks for v1.6 to try this build. It was a real PIA trying to get the heads right with only curved corner blocks.

    3.4 years ago
  • Profile image

    I love this show

    3.4 years ago
  • Profile image
    8,265 Storm41

    Lol ..... hahahahaha so cool!!!!

    3.4 years ago
  • Profile image
    10.7k FLOWRIDER0

    Kyle's mom is a big fat $*@#©!!!!!!!!!!!!!

    Wait a minute... My name is Kyle so... Crap

    3.4 years ago
  • Profile image
    3,096 Potkuri

    OMG, they killed Kenny!

    ...and everyone else because someone forgot to press 1 first.

    3.5 years ago
  • Profile image
    62.8k Kerbango
    3.5 years ago
  • Profile image

    OMG U KILLED KENNY!!
    YOU BASTARD!!

    3.5 years ago
  • Profile image

    .............................................lol @Supercraft888

    3.5 years ago
  • Profile image
    8,076 12ocketguy

    whoa Kenny is alive. Respect my Authoritaaah.

    3.5 years ago
  • Profile image

    Oh my god you built Kenny! You brilliant bastard!

    3.5 years ago
  • Profile image

    @FlyingThings Now to blow him up! Lol

    3.5 years ago
  • Profile image
    45.2k FlyingThings

    Oh my god, you build kenny.

    3.5 years ago
  • Profile image
    153k spefyjerbf

    Perfect.

    3.5 years ago
  • Profile image

    This is well done. You really captured the look and feel of the characters.

    3.5 years ago
  • Profile image
    9,187 TobiasBoon

    @Wakescar Yeah, been really busy with life and work.

    3.5 years ago
  • Profile image
    32.1k Wakescar

    Good to see you post again btw

    3.5 years ago
  • Profile image
    32.1k Wakescar

    Abducting Kenny really helped me leave my woes behind. Thank you

    3.5 years ago
  • Profile image
    1,331 Rambusa

    Ha! Love it

    3.5 years ago