Profile image

Among Us Crewmate

7,860 Kangy  one year ago

eerie music plays
Controls: Pitch: walk forward
This is a crap post btw, expect some better stuff soon

Spotlights

General Characteristics

  • Created On iOS
  • Wingspan 3.3ft (1.0m)
  • Length 4.2ft (1.3m)
  • Height 5.6ft (1.7m)
  • Empty Weight 3,861lbs (1,751kg)
  • Loaded Weight 3,892lbs (1,765kg)

Performance

  • Wing Loading 439,839.3lbs/ft2 (2,147,483.6kg/m2)
  • Wing Area 0.0ft2 (0.0m2)
  • Drag Points 1604

Parts

  • Number of Parts 44
  • Control Surfaces 0
  • Log in to leave a comment
  • Profile image
    1,609 JustWingIt

    amogus

    15 days ago
  • Profile image
    8,526 WiiMini

    Upvote #9

    2 months ago
  • Profile image

    back when ‘mogus was popular

    +1 2 months ago
  • Profile image
    3,874 Thunderhawk

    dun dun dunna do da do DUN DUN

    3 months ago
  • Profile image
    2,063 Potatz

    thats pretty darn sus y'know? @FrostyYeti

    +2 5 months ago
  • Profile image
    7,860 Kangy

    @FrostyYeti kinda sus ngl

    +1 5 months ago
  • Profile image
    1,507 FrostyYeti

    Lyrics
    Among Us in real life (sus, sus)
    Among Us in real life (sus, sus)
    Playing Among Us in real life
    Spaceship with my crew
    Gonna split up, spread out
    'Cause we all got tasks to do
    Gotta find the imposter
    As they try to sabotage
    Who can we trust in this Among Us entourage?
    Heard a sound, turned around
    Looking up, looking down
    Then I find a dead body
    Gotta blow the horn, emergency
    Discussion, who should we believe?
    Can't decide so now we leave
    Not sure what I'm about to see
    Will it be a dead body?
    Still have a task I must complete
    Who's the impostеr?
    Looking sus, who can we trust?
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can wе trust?
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    I'm a ghost, I'm my biggest fear
    Got killed by the imposter
    I was playing in the game
    But now I'm just a watcher
    I'm paying attention using my 360 vision
    If it gets quiet, I listen
    Make sure there's nothing I'm missing
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    It wasn't me (or me)
    It definitely wasn't me
    No one can be trusted because someone is lying
    We still have tasks to do so let's split up so we can win
    Everyone is sus so let this last round begin
    There's an imposter among us
    Trying to take something from us
    We're still over here working
    While she's just ghosting above us
    Someone's under suspicion
    Sabotaging our mission
    Doing my task in the kitchen
    Until I stop, look, and listen
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    Who's the imposter?
    Looking sus, who can we trust?
    I'm the I-M-P-O-S-T-E-R
    That's me
    While everyone's doing tasks
    I'm going through vents on a killing spree
    Yeah, I'm sus in Among Us
    We can discuss whoever took your life
    But if you think you're running this game, oh yeah
    That's me holding this knife
    I'm the imposter
    Looking sus, who can we trust?
    I'm the imposter
    Looking sus, who can we trust?
    I'm the imposter
    Looking sus, who can we trust?
    I'm the imposter

    +2 5 months ago
  • Profile image
    7,860 Kangy

    Can confirm
    Pretty cring @1gecko

    8 months ago
  • Profile image
    2,069 1gecko

    Among us cringemate

    8 months ago
  • Profile image
    7,860 Kangy

    That’s life! I’ve worked for more than a month on a few of my builds and they 20 upvotes. @JumpingSpider

    9 months ago
  • Profile image

    this got move upvotes than a plane i worked 1 month on

    +1 9 months ago
  • Profile image

    EMERGENCY MEETING!

    +1 11 months ago
  • Profile image
    1,997 KingOog000

    Green was not the Imposter

    +1 one year ago
  • Profile image
    6,153 captainhall

    challenge upvote 1

    one year ago
  • Profile image
    7,860 Kangy

    @ParziParziTheVal Lol true, I think you'd enjoy it tho

    one year ago
  • Profile image
    7,860 Kangy

    @ParziParziTheVal Lol, it's free on iOS Android you know!

    one year ago
  • Profile image

    @Alta2809 np lmao

    +1 one year ago
  • Profile image
    7,860 Kangy

    Thanks :D @TheTomcatters

    one year ago
  • Profile image
    40.1k KnightOfRen

    @Alta2809
    That was how it used to be with me, but my mom let me get it yesterday.

    +1 one year ago
  • Profile image

    @Alta2809 btw you have 45 follows :)

    +1 one year ago
  • Profile image

    @Alta2809 oof

    +1 one year ago
  • Profile image
    7,860 Kangy

    Don’t have discord because I’m not allowed to, parents are a bit protective. @TheTomcatters

    one year ago
  • Profile image

    @Alta2809 ?

    one year ago
  • Profile image
    7,860 Kangy

    Nah not allowed it, sorry :P @TheTomcatters

    one year ago
  • Profile image

    @Alta2809 np bt do u have discord?

    +1 one year ago
  • Log in to see more comments