Profile image

My experience of the Fly-in today

167k AN2Felllla  2.8 years ago

I gotta say that that was one of the best multiplayer sessions I’ve ever been in. XD


Standing around:


A bunch of people and— oh gosh squirrel what the hell is that? XD


Landing Dat AI plane with the really long name at bent prop... semi successfully


A picture of Squirrel being G O D and peeing over everyone (pee isn’t visible sadly)


Oh ho. You think you can have a bigger sphere than me eh?


Orange exhaust of ‘death’


And somebody blowing up... with the orange exhaust of death still on.


Squirrel’s sphere there is an indication of what is going on behind us:


Oh just sitting in a random exhaust ploom like nothing out of the ordinary is happening.


That cleaver is much further away than it looks.


Here we see a Wild BaconAircraft in his spinning Mobile Beta cube.


And this picture sums up the crowdedness of Bent Prop quite well.


Ok that’s all.

  • Log in to leave a comment
  • Profile image

    Here I am, still awake, everyone else asleep, and I'm giggling like a five year old at this post XD

    2.8 years ago
  • Profile image
    5,826 FastDan

    @jamesPLANESii XD

    2.8 years ago
  • Profile image
    167k AN2Felllla

    Lol. Tbh my brother probably won’t allow my mods on his computer too. :p @FastDan

    +1 2.8 years ago
  • Profile image
    5,826 FastDan

    @jamesPLANESii Idk, not trusting mods I guess.

    2.8 years ago
  • Profile image
    167k AN2Felllla

    Why would he not want you to download the MP mod? @FastDan

    2.8 years ago
  • Profile image
    5,826 FastDan

    Dude, I so wanna get the multiplayer mod but I can't cause it's my brother's PC.I would love to play with y'all.

    2.8 years ago
  • Profile image
    167k AN2Felllla

    XD @DemonSniper8

    2.8 years ago
  • Profile image
    13.2k DemonSniper8

    Except you hated my songs :( xD

    2.8 years ago
  • Profile image

    @MrSilverWolf Wolf u missed when i spawned in with my cube of doom.

    2.8 years ago
  • Profile image
    16.3k ThePrototype

    Squirrel is a legend....

    2.8 years ago
  • Profile image
    28.9k Supermini555

    Oh my god, looks so fun!

    2.8 years ago
  • Profile image
    167k AN2Felllla

    Idk XD @MrSilverWolf

    2.8 years ago
  • Profile image
    92.5k MrSilverWolf

    Lol why is nearly every part of my plane on fire?

    2.8 years ago
  • Profile image

    @jamesPLANESii rip

    2.8 years ago
  • Profile image
    167k AN2Felllla

    That was happening because the server was full I think. There were 10 people on. @temporaryaccount

    2.8 years ago
  • Profile image

    somebody spawned a damn carrier
    I hope I can fix my connection problem for next week's fly in.

    2.8 years ago