Profile image

Simple Planes on PC!! [golden build]

11.8k MyMessage  1.8 years ago
7,443 downloads
Auto Credit Based on Cauchy's A computer

Ok, so I really don't know what to say but... yeah. I'M SO EXCITED THAT THIS IS MY BEST BUILD SO FAR!!! The airplane that you see on the screen of the PC is the first airplane that I ever built! I'm not going to get my hopes up but

I REALLY REALLY REALLY WANT TO GET 10,000 UP VOTES!!!

Yes, I know I know it sounds crazy

BUT

I just saw some guy who his build had

way over 100,000 downloads!!!

So if someone has a whole lot more than 100,000 downloads than I'm pretty sure that it's possible to have 10,000 up votes. So just saying you might make my dream come true and thank you all so much for GOLD!!!! And, oh wait...

193 UP VOTES?! YOU GOTTA BE KIDDING ME!!

(actually that's like a lot)

Well at least we’re on the second page of highest rated all-time 😏🤗😃!!!

achievements:

Get up voted by a Dev: YAY 👍
Get up voted by a Mod: Yayayay 👍
10 spotlights: thanks 👍
100 upvotes: oh yeah 👍
1,000 downloads: done 👍
get up voted by 2 Dev's: Go Andrew! 👍
Get up voted by 2 Mod's: Come on Mod's 👎
25 spotlights: Close! 👎
250 up votes: you've got this guys! 👎
2,500 downloads: whoop! 👍
get up voted by all the Dev's: he he 👎
get up voted by all the Mod's: I wish... 👎
50 spotlights: sooner or later 👎
500 up votes: Just a few more! 👎
5,000 downloads: YAYAYAY!!! 👍
100 spotlights: we can do this! 👎
1,000 up votes: One of these days 👎
10,000 downloads: Almost there! 👎

ENJOY!!!!

Spotlights

General Characteristics

  • Predecessor A computer
  • Successors 4 airplane(s) +42 bonus
  • Created On iOS
  • Wingspan 106.6ft (32.5m)
  • Length 97.3ft (29.7m)
  • Height 55.1ft (16.8m)
  • Empty Weight 9,237lbs (4,190kg)
  • Loaded Weight 10,267lbs (4,657kg)

Performance

  • Power/Weight Ratio 0.328
  • Horse Power/Weight Ratio 0.068
  • Wing Loading 70.6lbs/ft2 (344.6kg/m2)
  • Wing Area 145.5ft2 (13.5m2)
  • Drag Points 475043

Parts

  • Number of Parts 98
  • Control Surfaces 6
  • Log in to leave a comment
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    @DUENORTH thanks man!

    one month ago
  • Profile image
    120 DUENORTH

    @MyMessage 190 now from my up vote
    U better update that up vote pole

    one month ago
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    @JamesBoA thanks

    one month ago
  • Profile image
    1,855 JamesBoA

    @MyMessage It is a good creation

    +1 one month ago
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    @JamesBoA hmm, maybe your right... I will definitely take this into thought.

    one month ago
  • Profile image
    1,855 JamesBoA

    I do not think that complaining about the results (which by the way are very good to complain about) is the best way to get upvotes and downloads.

    one month ago
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    Thanks man :D @Gameboy21

    +1 one month ago
  • Profile image
    1,099 Gameboy21

    188

    one month ago
  • Profile image

    aannnnnnnd....180 upvotes.

    3 months ago
  • Profile image

    Lol

    4 months ago
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    Idk @Linebob

    4 months ago
  • Profile image

    How in the world is that’s a fighter

    4 months ago
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    Yeah same here, I’m not sp anymore right now, I’m all in SR2 @AstronautPlanes

    5 months ago
  • Profile image

    @MyMessage I simply don't play SP now, and I'm obsessed with SR2. (and I upvoted it now)

    +1 5 months ago
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    And u didn’t upvote? @AstronautPlanes

    6 months ago
  • Profile image

    This... Looks... AWESOME!

    6 months ago
  • Profile image

    :) @MyMessage

    6 months ago
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    Oops lol 😆 @ChallengerHellcat

    6 months ago
  • Profile image

    you are "exited"

    6 months ago
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    YEP

    @ThatoneMArtist

    6 months ago
  • Profile image

    You crAzY.

    7 months ago
  • Profile image

    This is laggy on my phone
    phone

    9 months ago
  • Profile image
    347 Zi7ar21

    @MyMessage lol you’re funny

    one year ago
  • Profile image
    11.8k MyMessage

    😳 oops sorry I will not reply quickly next time, my apologies @Zi7ar21

    one year ago
  • Profile image
    347 Zi7ar21

    @MyMessage you replied quickly!

    +1 one year ago
  • Log in to see more comments